Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětská hračka dříve a dnes
ŠÍPOVÁ, Daniela
Tato práce se zabývá vývojem a oblibou hraček v předškolním období. Cílem bylo popsat proměnu dětské hračky v průběhu posledních čtyř generací a oblíbenost hraček v těchto obdobích. Teoretická část práce vymezuje pojmy hra a hračka a jejich význam v předškolním období, dále se zabývá vývojem hraček v určitých historických údobích a faktory, které jejich tvorbu ovlivňovaly, charakterizuje různé druhy hraček. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky dotazníků a rozhovorů, které přispívají k celkovému pohledu na proměnu hry a hračky v období posledních 90 let a jsou důležitými východisky pro praktickou část této práce.
Grafická motorika předškolních dětí a její rozvoj před vstupem do základní školy.
KOCOVÁ, Ilona
Tato bakalářská práce se zabývá úrovní grafické motoriky u dětí v předškolním věku a odstranění obtíží v této oblasti. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí, z nichž první teoretická charakterizuje dítě předškolního věku, vysvětluje pojem motorika, lateralita. Zabývá se vývojem kresby u dětí předškolního věku a správným úchopem psacího náčiní včetně jeho nácviku a správnou fixací polohy u pracovního stolu. Druhá - praktická část popisuje průběh grafomotorického kurzu, obsahuje kazuistiky dětí a analýzu jejich kreseb a fiktivního písma před a po grafomotorickém kurzu.
Chodská píseň v hudebně pohybových činnostech
JEŘÁBKOVÁ, Ivana
Předmětem této práce je téma "Chodská píseň v hudebně pohybových činnostech". Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část pojednává nejen o chodské lidové písni a jejím využití v předškolním integrovaném vzdělávání, ale také o hudebních schopnostech a hudebně pohybových dovednostech a jejich záměrném rozvíjení. Obsahem praktické části je na základě chodské písně vytvořený program hudebně pohybových aktivit a výzkumné šetření, které je zaměřeno na zjištění úrovně rytmického cítění a koordinace pohybu s rytmem hudby před a po realizaci programu. Ukázka hudebně pohybových aktivit z programu, který lze úspěšně praktikovat v mateřské škole, je přiložena na videonahrávce.
Rozvíjíme emoční inteligenci dítěte předškolního věku
SOUKUPOVÁ, Yvona
Bakalářská práce se zabývá tématikou rozvoje emoční inteligence dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmu emoční inteligence a seznámení s některými autory známých publikací, které se touto tématikou zabývají. Praktická část poukazuje na možnosti práce s dětmi, a to konkrétně v rámci realizace projektu na rozvoj emoční inteligence dětí předškolního věku. V závěru bakalářské práce jsou uvedeny výsledky pozorování s grafickým zpracováním.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.